jueves, 13 de marzo de 2008

LULÚ


Per Raquel Casas


Per a les meues amigues.
La Lulú us espera amb un post-it a la mà a l’altre costat del mirall.


LULU ON THE BRIDGE

Aquesta nit
he tornat a sentir-la.
És la melodia que
m’acompanya quan estic
completament borratxa.
I ara, del tot desperta,
estic tan sola damunt
el pont de ferro,
molt mudada,
amb la faldilla blava
i les sabates cansades.
Però ja no sóc pobra.
Tinc la ciutat,
el sol a la cara,
els ulls plens de festa,
i les campanes
que em condueixen
sempre a la teva copa.


“¿Qué eres, una cerilla o un mechero?”



*

4 comentarios:

sal dijo...

Encara que no sóc en l'estricte sentit "una amiga" em donaré per al·ludit pel que fa a la dedicatòria. "Lulú ..." és una pel·lícula molt especial que uneix alguns dels meus referents culturals contemporanis com són el Paul Auster i el Harvey Keitel. Les teues lletres, com sempre, no podien desmerèixer els antecedentes.
Raquel, aprofite el post per donar la benvinguda a la assassina que des d'ahir descansa en el prestatges de les llibreries. Felicitats!!

Anónimo dijo...

Bonito reflejo copas en clave de sol Raquel. Gracias por permitirme creer la dedicatoria y sentir la bendita complicidad , aunque en mi opinión, a “Lo fuego” de su imagen, mi Lulu, le falta el Tintin, de mis partes.
Confieso tentación de tirar el mechero por lo de la Sole y por el encendido rápido. Pero siempre me han dicho:”que tengo madera” y tiendo al esfuerzo manual, a los frotamientos mentales, a pasear copas por puentes de lunas para calmar deseos…eso si, con un terreno As de compañero(en el amplio sentido del término) en la manga.
Un abrazo a tu salud.

Raquel Casas dijo...

Tens raó, com hem comentat més d'una vegada, és molt especial. Feia temps que li volia escriure un poema, m'alegre que t'haja agradat, que no és fàcil. Ah, compte amb l'assassina que et vigila des de la llibreria!

Paula, claro que formas parte de la dedicatoria. Y creo que eres cerilla, de madera, verdad?
Gracias por tus comentarios; beberé mi próxima copa a tu salud antes de acabar borracha por algún rincón metálico de la ciudad.
*

Anónimo dijo...

Burlanga:
Doncs hi ha un dilema tecnológic entre ser un misto o un encenenador, jo em defineixo mes com a un misto jejejeje m'agrada't molt ...records