jueves, 6 de marzo de 2008

SUD

Per Raquel Casas

SUD

L’home de les mans grises està dret sota la bresca
dels seus somnis.
Sylvia Plath



Totes les nits, l’home de les mans grises arrossega un cos cap al sud. És un cos nu amb les ungles negres retallades, amb cendra i bava a la boca, amb escot de dona adúltera i olor de llessamins als llavis. Amb el melic d’aigua. Les sabates se li han perdut pel camí. És un cos brut, ple de nafres, que les rates trobaran preciós.
Quan s’acaben les copes, l’home de les mans grises arrossega un cos com un espill perquè té por de tornar sol a casa, dels somnis i de les pàgines buides.


*

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Me ha entusiasmado Raquel, al punto de volver de mi resaca silencios .Es un viaje pintado a mano, por tierra de contrastes, donde un cuerpo cansado, deformado por lejanía de sueños, se asoma a un balcón de alimenticios escotes y siguiendo su olfato de jazmines, se descuelga por su cordón umbilical, para buscar el mar más allá de su ombligo.
Si se pregunta , retóricamente, al espejito…escuchará ecos sureños, que le dirán que no está solo, solo desolado, “despaginado” .Y también, que debe bañarse y no solo en alcohol ,el desodorante jazmín no basta je,je.
PD)Espero compa, que haya ido muy bien por la fira…ya contarás.
Un abrazo.

Raquel Casas dijo...

Gracias por tus comentarios, Paula, siempre tan acertados. espero que te haya llegado el olor del jazmín veraniego.
La firma fue bien, gracias a los amigos simpáticos y con ganas de sorpresa!

Anónimo dijo...

"...que les rates trobaran preciós"

UUFFF!!!!

Anónimo dijo...

burlanga:
es un retrat preciòs de la soletat ,l'abandó i deixar-se en general , deixar-se anar jeje t'ha quedat molt maco rak et felicito infinitament....

Anónimo dijo...

bitxito:(de la calsse del burlanga)
es molt trist , pero m'ha agradat...